nedelja, 10. januar 2016

Izpolnitev želja #3: Udeležba na Kraškem maratonu

Ta teden je padla odločitev! Konec marca grem na Kraški maraton, ki bo v Sežani. 

 Vir: http://www.kraskimaraton.si/
Do takrat imam natančno 11 tednov, da se pripravim in odtečem rekreativni tek 9.4km brez pavze. V preteklosti sem to razdaljo že pretekla pod 50 minut, vendar sem bila takrat v bistveno boljši formi, kot sem trenutno.

ZAKAJ SEM SE ZA TO ODLOČILA?
  • ker sem v zadnjem času postala športno neaktivna
  • mi manjka tisti dober občutek, ko si v kondiciji in formi ter poln energije
  • mi tek ureja prebavo in se boljše počutim

KAKO BOM TO DOSEGLA?
  • 3x tedensko tek
  • 1x tedensko vaje za telo - moč, gibljivost

CILJI:
  • tek brez pavze
  • odteči pod 55 minut 

NAGRADA:
  • novi tekaški supergi - želim si Mizuno, ker so moji počasi že dotrajani in jih bo potrebno zamenjati :)

Pisala bom tekaški dnevnik, ki bo združen po tednih. Vsaj prvotno je tak plan, je pa to odvisno od tega, koliko bom imela za povedat :)

Se slišimo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar