sreda, 21. oktober 2015

Manikura #5: Essence LE Fantasia - Elves like lilac

Essence Elves like lilac je bil nekaj časa moj najljubši lak. Je čudovita vijoličasta barva z mini modrimi bleščicami, ki pridejo do izraza tako na sončni svetlobi kot umetni. Ne vem, kaj se dogaja, ampak zadnje čase imam prav obsesijo z različnimi odtenki vijoličaste barve ali z pridihom le-te. Essencevih lakom imam kar nekaj, vendar nobenega iz prenovljene različice. Že s starejšimi sem precej zadovoljna, novejši so baje še toliko boljši. Moram si kakega kupiti :)
Na sliki 3 nanosi laka brez nadlaka
Obstojnost je 3-4 dni z uporabo nadlaka. Trenutno uporabljam Essence Fast Dry Better than gel nails nadlak, ki je žal šel iz prodaje, vendar je res hitrosušeči - zame je že to super, če se posuši v 10 minutah.

Malo me jezi, ker se večina lakov, ko jih porabim polovico zgosti in je precej otežen nanos. Tisti s slabšo kosistenco jim niti razredčevalec ne pomaga, saj ga nekako uniči. Sedaj sem se odločila, da naredim čistko med laki, saj jih imam čez 40, nosim jih pa le nekaj od njih. Naslednji izziv je tudi ombre manikura, ki sem jo poskusila narediti v nedeljo, ampak mi ni uspela :( pravijo, da vaja dela mojstra! Če to drži tudi pri delanju manikur, boste videli v prihodnjih objavah.

Ni komentarjev:

Objavite komentar