nedelja, 30. avgust 2015

Izpolnitev svojih želja #1: Obisk kozmetičarke - brazilska depilacija

Pri Maji, ki piše svoj blog Telovadit začnem vedno na isti dan - jutri, sem dobila navdih za objave te vrste. Napisala je, da piše blog tudi zaradi tega, da se nekaj novega nauči, motivira sebe in druge ter da je dobila več zaupanja vase. Sama zelo rada načrtujem, pišem plane in cilje za naprej, a pri izpolnjevanju le-teh nisem ravno tako pridna kot pri pisanju. Zato sem se odločila, da bom to s pomočjo bloga spremenila in si bom vsak mesec nekaj zadala, kar si že nekaj mesecev ali celo let želim, vendar nisem dobila prave volje, zagona ali poguma za to.
 Vir: http://www.neguj.se/10-razlogov-zakaj-je-brazilska-depilacija/
Prvi projekt je brazilska depilacija, na katero se odpravljam že več kot 3 leta, vendar nisem zbrala poguma za to. Na to temo sem prebrala že ogromno člankov kot tudi izkušenj posameznic, ki so jih napisale na posameznih forumih, a vseeno to ni bilo dovolj. Strah me je bilo bolečine pa tudi nisem bila ravno dovolj samozavestna, da bi se kar slekla pred kozmetičarko in bila v vseh možnih nenavadnih položajih.

Z zelo dobro prijateljico iz srednje šole, s katero sva v zadnjih letih precej izgubili stik, sva se ponovno zbližali, saj se je preselila v bližino mene. Sedaj se slišiva vsaj 1-2x tedensko in debata je nanesla tudi na depilacijo. Ona to prakticira redno že nekaj let in preizkusila je tudi dve kozmetičarki v bližini. Toliko časa sva se o tem pogovarjali, da me je nekako uspela prepričat, da sem se odločila, poklicala kozmetičarko ter se naročila. Termin imam v torek 1.9. ob 16h. Naročila sem se na klasično depilacijo, saj vosek ne odstranjuje s traki in naj bi bilo tako manj boleče in skoraj podobno kot s sladkorno pasto. Če je temu res tako, sporočim čez par dni :) s sladkorno pasto sem enkrat preizkusila doma, bolečina je bila kar precejšnja, učinek 14 dni super, potem sem se pa skoraj 2 meseca ukvarjala z vraščenimi dlakami, zato nočem več tvegat :(

Priznam, ko sem klicala kozmetičarko, mi je bilo kar malo neprijetno, a že po par izmenjanih besedah, se ugotovila, da je punca zelo sproščena in ni potrebe, da sem napeta :) Kako bo, ne vem, rekla sem si, da bom vzela s seboj tisto mehko žogico za sproščanje stresa in prenos bolečine iz konkretnega mesta na žogico s stiskanjem pesti ... če veste kaj mislim :D pač za vsak slučaj, če bo res tako grozno.

Moja pričakovanja so gladka koža vsaj 2 teden, bolj tanke dlake in srčno upam, da ne bo prišlo do vraščenja dlak.

Katera od vas prakticira to vrsto depilacije? Kakšne so vaše izkušnje? 

13 komentarjev:

  1. Sama sem že parkrat šla na brazilsko depilacijo, običajno se zanjo odločim kadar grem na morje za dlje časa. Sem pa šla na to s trakovi in brez. Vedno pa tudi rečem za hlačke za enkratno uporabo, ker pač nimam želje bit popolnoma gola pred nekom, ki ga ne poznam. Je pa res da je ta depilacija brez trakov manj boleča, čeprav če imaš bolj močne dlake še vedno boli. Ampak za moje pojme je vredno potrpet, ker imaš potem res vsaj 2 tedna lepo gladko kožo.

    Anja's Beauty World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, da si omenila to s hlačkami. Na žalost imam kar močne dlake, ker sem se vedno brila, a vseeno upam, da ne bo prehuda. Če bom imela res 2 tedna mir, bo super :)

      Izbriši
  2. oh joj..nujno poročaj kako ti bo, sama se tudi spravljam k temu že predolgo in odlašam in odlašam in mogoče bi bilo res bolje da bi kar poklicala in se naročila, potem vem da bi šla. Všeč so mi tvoji cilji, sama imam tovrstne cilje glede vadbe in roko na srce delujejo:) joj nujno poročaj kako ti bo:=)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako lepo je slišat, da nisem edina, ki s tem toooliko časa odlaša, pa čeprav se zavedam, da skorajna ni možnosti, da bi bila razočarana. Vsekakor bom poročala, najkasneje do konca tedna bom spisala poročilo :) je prišlo pa do spremembe v terminu in grem v sredo, namesto jutri. Drži pesti ob 17h, da preživim :D
      Jaz imam take cilje na vseh področjih, vendar nisem najbolj uspešna, zato hočem to v prihodnje spremenit in upam, da bom tudi s pomočjo pisanja bloga postala bolj uspešna pri tem :)

      Izbriši
    2. Super boš zrihtala in držim pestiiiii:), ker to bonekoč zagotovo moj cilj:)hihihihi..komaj čakam konec tedna:)

      Izbriši
    3. Jaz tudi komaj čakam konec tedna, da gre to mimo :)) me že malčk panika grabi..

      Izbriši
  3. Kar sporoči kako bo na 'pregledu' in kakšni so rezultati. Meni brazilska depilacija predstavlja kar velik bavbav, saj imam v mislih veliko bolečine pa ne vem zakaj (bi rekla zaradi filma Policistke pod krinko) ;P xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ravnokar pišem poročilo :) ne motiš se, vsaj pri meni je bilo pristne kar nekaj bolečine, bistveno več kot sem pričakovala :)

      Izbriši
  4. Jaz sem začela z brazilsko depilacijo letos aprila in od takrat grem vsak mesec. Dlake so veliko bolj redke, skorajda jih ni več in pa ful mehke. Za razliko od britvic koža ni poškodovana, tako, da res vse super. Je pa res, da imam ... kako naj temu povem, da ne bo zvenelo čudno. Pač moje dlake so že od nekdaj bile (ja, tam spodaj ;)) precej redke in pa nežne dlake, zato me zadeva ne boli tako kot recimo drugo žensko z močnimi in gostimi dlakami.

    Zdaj pa grem prerat še drugo objavo. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glede izražanja sem tudi jaz imela probleme, da ne bi bilo slišati vulgarno, zato sem si pomagala z googlom, da sem poiskala prave slovenske izraze :))

      Joj srečnica, kaj bi dala za redke in nežne dlake na tem predelu. Upam, da bo tudi meni brazilska prirastla k srcu in se bodo zredčile. Kadar so tako redke, lahko greš tudi 1x na dva meseca ali to ne pride v poštev?

      Izbriši
  5. Moram iti vsaj na mesec pa pol, ker drugače so predolge in čudno zgleda ... saj veš dolge in redke, kot kaka pleša. Hahaha, saj ne vem zakaj sem se ravno na plešo spomnila, ojoj! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha tale s plešo je dobra, si me pošteno nasmejala :D

      Izbriši